Monday 22 July 2013

TRIP TO CAMERON



pada tarikh 30/09/2012

keluarga matematik ppismp telah sekali lagi mengadakan lawatan sambil belajar. Kalo diikutkan, ini kali ke-3 kami telah keluar..kami sekeluarga telah melawat dan mengadakan projek di sek. convent cameron highland.
perangcangan semua telah disusun. semua persiapan disusun rapi sebelum ketibaan hari yang ditunggu-tunggu ini. projek kali ini adalah kem bahasa inggeris untuk pelajar tahun 6 sek convent tersebut. cubalah banyangkan, pelbagai permainan telah dicipta. seronok sangat. sejujurnya, kami sekeluarga math sebenarnya nak buat aktiviti luar maktab, jadi kami gunalah alasan nak wat projek kem BI. asalkan dapat keluar dari kepompong kolej nie..haha..tambahkan pula, guru pengiring pula sempoiiiii je...!!!

apa yang tak boleh kami sekeluarga terima, disaat semua ahli keluarga berkumpul untuk menaiki bas untuk ke cameron, tiba2 pihak pengurusan kata, bas tak boleh bertolak time tu...bayangkan lah bertapa stress giler bapak punye.. dan bas akan bertolak pada pukul 3 pagi hari berikutnya. apa lg, semua tak tidor lah sementara tunggu pukul 3. atas bas baru tidor sementara sampai. sampai je kat sek. tu, aktiviti semua diadakan hingga lah ke akhirnya dengan lancarnya. mula2, sebelum aktiviti mula, guru besar sek convent tu siap warning kat kitaorang tuk cakap bahasa inggeris . takut semua time tu. sehinggakan pengarah projek iaitu MUHAMMAD ABDUL HADI BIN MAT ZAIDI siapakan teks penutupan bahasa inggeris lg tu...dasyatkan..haha..habis selesai kat sekolah tu, kitaorang sekeluarga matematik jalan di cameron highland. selama 3 hari kami berkampung disana. dan dalam perjalanan balik, sempat kami singgah di gua tempurung.
tu lah lawatan yang paling seronok wat masa skang nie. insyaAllah lps nie ade lagi lawatan seperti ini.

hidup keluarga MATEMATIK <3





















































































No comments:

Post a Comment